Heirs of the Kings Premium v1.1.0g

لورا، دختری است که حافظه خود را از دست داده و یک تعقیبگر مرموز دارد. گرانت، مردی جوان است که با لورا روبرو شده و برای محافظت از او، از پدرش جدا می‌شود. به نظر می‌رسد پدر گرانت چیزی درباره این رمز و راز بداند. با کلمات پدر در قلبش، سفر گرانت برای لورا، و نجات دنیا از خطر آغاز می‌شود!

[Premium] RPG Heirs of the Kings یک بازی نقش‌آفرینی برای دستگاه‌های اندرویدی است که در آن هر شخصیت دارای نقشه روح منحصربه‌فرد خود می‌باشد. می‌توانید توانایی‌های دلخواه را انتخاب کرده و تقویت کنید. نقشه‌های روح با رشد شخصیت توسعه می‌یابند. توانایی‌های تیم را هر طور که می‌خواهید بهبود دهید!

این بازی پر است از محتوای راضی‌کننده! مواد گوناگون را جمع‌آوری کنید تا سلاح‌های خود را سفارشی‌سازی نمایید. می‌توانید در یکی از میدان‌ها قدرت خود را مورد آزمایش قرار دهید!

این بازی دارای یک آهنگ تم توسط ایری کیتامورا می‌باشد، یک صدا‌پیشه معروف در انیمیشن‌های ژاپنی!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • بازی کامل نیستش قسمت فروشگاه و نقشه روح رو نداره همچنین تو اوایل بازی تو معبد بازی ادامه پیدا نمیکنه لطفا نسخه کاملش رو بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود