بازی ساختن شهر کارتونی آیکون

Cartoon City: farm to village. Build your home

بازی ساختن شهر کارتونی
4.4 (91900) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , مدیریتی

در بازی سرگرم‌کننده Cartoon City: farm to village. Build your home یک شهرک کارتونی بسازید! خانه‌ها و دکوراسیون‌ها را بسازید و خیابان‌ها را تزئین کنید! گندم و ذرت، گاو و مرغ را بر روی مزرعه خود در کنار شهر پرورش دهید. یک شهر کارتونی رویایی بسازید. اینکه این شهر چگونه خواهد بود تنها به تصمیمات شما بستگی دارد!

زیباترین و راحت‌ترین شهرساز را در این بازی تجربه کنید. با خیابان‌ها و پیاده‌روها شهر کارتونی را بسازید، دوست پیدا کنید و ساکنان شهر خود را خوشحال نمایید. مناظر، کافه‌‌ها، رستوران‌ها، ویلاها و خانه‌های بسیاری برای ساخت و ساز در اختیار شما قرار دارد. با استفاده از قطار کالاها را به شهر کارتونی همسایه بفرستید. صدها مأموریت سرگرم‌کننده و یک جشنواره شخصی در شهر خودتان انتظار شما را می‌کشد!

به شهردار دلپذیرترین شهر دنیا تبدیل شوید. مسیری که شهرتان در آن رشد خواهد کرد را انتخاب کنید. به یک وطن‌پرست واقعی از شهر خود تبدیل شوید، شهر کارتونی‌تان را به شهرستان و کلانشهر تبدیل نمایید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.81
  • اندازه : 62M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/20
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود