بازی نقش آفرینی با 20 ساعت گیم پلی آیکون

Evoland 2

بازی نقش آفرینی با 20 ساعت گیم پلی
4.3 (4597) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه , نقش آفرینی - RPG

در بازی Evoland 2 عازم یک ماجراجویی نقش‌آفرینی حماسی با بیش از 20 ساعت گیم‌پلی از تاریخ بازی‌های ویدیویی که پر از ارجاعات بامزه به بازی‌های کلاسیک می‌باشد شوید.

از نقش‌آفرینی دوبعدی تا سه‌بعدی، مبارزه تا تیراندازی، یک بازی تبادل کارت و غیره، شما از یک ژانر بازی به ژانر دیگر می‌پرید و هیچ‌گاه خسته نخواهید شد.

این تنها یک بازی نیست بلکه بازی‌های بسیاری را در خود دارد، و ستون فقرات آن را داستانی تشکیل می‌دهد که با آن در زمان سفر می‌کنید، سبک‌های هنری و فناوری‌های بازی مختلف را کشف می‌نمایید.

این بازی در ابتدا برای رایانه‌ها طراحی و منتشر گردیده بود که تاکنون بیش از 500 هزار نسخه از آن عرضه شده است، و اکنون نیز می‌توانید این بازی که برای دستگاه‌های اندرویدی سازگار گردیده را تجربه نمایید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.0.2
  • اندازه : 494M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/04/13

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود