نرم افزار نوشتن ترانه آیکون

Lyric Notepad - Write Song Lyrics, Poetry, & Rap

نرم افزار نوشتن ترانه
4.2 (1852) امتیاز در گوگل‌پلی
نرم افزار , یادداشت برداری

Lyric Notepad – Write Song Lyrics, Poetry, & Rap برنامه پیشگام یادداشت‌برداری و بهترین ابزار برای شاعران، رپرها، ترانه‌سرایان و نویسندگان آهنگ است. این برنامه قافیه‌ها و طرح سیلاب‌ها را دنبال کرده و به شما کمک می‌کند کلمات جدید را بیابید، یادداشت‌برداری نمایید و اشعار خود را ضبط کنید.

جدیدترین ویژگی برنامه یک ضبط‌کننده داخلی است. در حال اجرا کردن خود را ضبط کرده و آن را به هر قسمتی از شعر متصل کنید. این ابزاری قدرتمند است که به کاربران امکان می‌دهد ملودی خود را دنبال کرده و هیچ‌گاه دچار اشتباه نشوند که کدام صدای ضبط شده با کدام شعر می‌آید.

این برنامه به صورت خودکار اشعار شما را برای قافیه‌ها بررسی می‌کند. هر وقت تایپ کردندتان تمام شد، کلمات هم‌قافیه با رنگ نشان داده می‌شوند. شما همچنین گزینه‌هایی مانند افزایش حساسیت قافیه را در اختیار دارید تا تنها قافیه‌های نزدیک و کلمات مطابق در پایان خط را شامل شود.

این برنامه همچنین دارای یک دفترچه یادداشت داخلی است، که به عنوان یک زبانه متحرک بر روی صفحه ظاهر می‌شود و به شما امکان می‌دهد هرچیزی که به اشعار شما مربوط می‌شود را پیگیری نمایید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.94
  • اندازه : 6M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/06/23
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود