بازی پازل گورگوا آیکون

Gorogoa

بازی پازل گورگوا
4.6 (2221) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , پازل

Gorogoa یک بازی پازل زیبا برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که پازل‌های خیالی منحصربه‌فرد را به شما ارائه می‌کند. گیم‌پلی این بازی کاملاً اصل است و شامل پنل‌های به زیبایی طراحی شده می‌باشد که بازیکنان آن‌ها را مرتب کرده و به روش‌های خیالی ترکیب می‌نمایند تا پازل‌ها را حل کنند. این بازی به طرزی بی‌نظیر ساده و در عین حال به طور رضایت‌بخشی پیچیده می‌باشد.

این بازی دارای گیم‌پلی زیبا و گرافیک نقاشی شده با دست می‌باشد. جیسون رابرتز هزاران تصویر با دقت طراحی شده را ساخته است که دامنه روایی شخصی این بازی را در بر می‌گیرد.

این بازی نوع جدیدی از داستان‌سرایی را به شما ارائه می‌کند. این تنها یک بازی نیست، بلکه یک کار هنری می‌باشد که خود را از طریق تصویرهای پر از احساسات و جذاب و همچنین مکانیک پازل مخصوص به خود ابراز می‌کند.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.2.0 build 100021
  • اندازه : 78M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/07/23
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود