نرم افزار حالت جلسه با امکان تنظیم زمان آیکون

Volume Scheduler

نرم افزار حالت جلسه با امکان تنظیم زمان
3.8 (724) امتیاز در گوگل‌پلی
پروفایل , نرم افزار

چرا به برنامه Volume Scheduler نیاز دارید؟

اول، زمانی که در طول یک ملاقات، کنفرانس کاری و شرایط حساس دیگر زنگ گوشی‌تان به صدا در می‌آید، آزاردهنده است. ممکن است گوشی خود را در حالت سایلنت قرار دهید، اما گاهی اوقات فراموش می‌کنید.

دوم، در شرایطی که گوشی‌تان در حالت سایلنت قرار دارد و احتمالاً به یاد نداشته‌اید تا آن را به حالت باصدا ببرید در حالی که یک تماس مهم منتظر شماست.

سوم، فرض کنید که در یک مکان شلوغ هستید و موبایل‌تان مرتب در جیب شما زنگ می‌خورد و قادر به شنیدن صدای زنگ تماس نیستید.

در این شرایط پردرسر چه کار می‌توانید انجام دهید؟ این برنامه را نصب کنید تا به راحتی و به صورت خودکار بر اساس زمان‌بندی که شما تعریف می‌کنید، صدای زنگ گوشی خود را از کم تا زیاد تنظیم نمایید.

برنامه‌های زیادی برای این کار وجود دارد، اما بسیار پیچیده هستند، اما این یک برنامه ساده است که هیچ سرویس پس‌زمینه‌ای ندارد و تنها کافیست زمان تغییر پروفایل را تنظیم نمایید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.15
  • اندازه : 2M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/07/07
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود