Counter Fort Invader CS Shooting v1.1.0

بازی اکشن Counter Fort Invader: CS Shooting صحنه‌های نبرد واقع‌گرایانه، عملکرد روان بازی و سیستم غنی سلاح را به شما ارائه می‌کند. مراقب باشید، همه این‌ها با بقیه بازی‌های تیراندازی فرق دارد!

مهارت‌های تیراندازی خود را تمرین کنید تا مهارت خود را در سلاح‌های مختلف بهبود دهید! این یک بازی ساده تیراندازی نیست. دشمن مرتباً جابجا می‌شود و سعی می‌کند از پشت سر حمله نماید! مراقب باشید!

در این بازی 4 نقشه صحرا، خاور میانه، مناطق صنعتی و کارخانه‌های شیمیایی وجود دارد. از طریق نبردهای پی‌در‌پی با محیط آشنا خواهید شد و دشمنان همه جا هستند، حتی زیر اتومبیل‌های متروکه!

کنترل این بازی ساده است، با کشیدن انگشت خود در سمت چپ صفحه می‌توانید جابجایی شخصیت را کنترل نمایید و با استفاده از قسمت راست صفحه نمایش می‌توانید نشانه‌روی و تیراندازی را کنترل کنید.

در این بازی 11 سلاح معروف در سطح جهانی به شما ارائه می‌شود. از عقاب صحرا تا کلاشنیکف و سلاح‌های تک‌تیراندازی. این بازی با گرافیک سه‌بعدی اچ‌دی و محیط نبرد فراگیر شما را به میدان جنگ واقعی می‌برد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود