بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019

Farm Snow Happy Christmas Story With Toys & Santa v1.52

سال نو فرا رسیده است! در بازی سرگرم‌کننده Farm Snow: Happy Christmas Story With Toys & Santa بابانوئل را در قطب شمال ملاقات نمایید. آب‌نبات و کلوچه بپزید!

مزرعه برفی را به شهر کریسمس جادویی تبدیل نمایید. کارگاه بابانوئل را از یک مزرعه به روستایی جادویی تبدیل نمایید. شهر برفی را بسازید و به بابانوئل برای آماده‌سازی هدایای کودکان کمک نمایید. هر روز یونجه‌ها را آماده کنید، از کودکان سرتاسر دنیا نامه دریافت کنید و سورتمه‌های پر از هدایا را ارسال نمایید.

به عنوان جایزه آب‌نبات‌ها و کلوچه‌ها را بردارید. تولید خود را توسعه دهید: ساختمان‌های کریسمس را بسازید، یونجه و درختان جادویی را برداشت کنید، انواع اسباب‌بازی‌ها را تولید نمایید.

از پری‌های کریسمس کمک بگیرید و با آدم‌برفی بامزه دوست شوید. درخت کریسمس را تزئین کرده و به آهنگ‌های کریسمس گوشی دهید. باید قبل از اینکه صدای زنگ سال جدید نواخته شود آماده شده باشید. جادوی کریسمس اینجاست!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود