نرم افزار والپیپر های ساده و واضح آیکون

Minimal Wallpapers

نرم افزار والپیپر های ساده و واضح
4.5 (5067) امتیاز در گوگل‌پلی
گرافیک , وال پیپر

از طرفداران طرح‌های ساده‌گرایانه هستید؟ به دنبال والپیپرهای بسیار باکیفیت با اشیاء واضح برای صفحه نمایش می‌گردید؟ بهترین والپیپرهای ساده که والپیپرهایی با یک شیء می‌باشند را تجربه کنید. این اشیاء دارای تصاویر بسیار روشن و واضح هستند که نگاه کردن به این اشیاء را لذت‌بخش می‌سازند.

با استفاده از برنامه Minimal Wallpapers می‌توانید به وسیله تصاویر پس‌زمینه ساده، هر روز ظاهری جدید را به گوشی هوشمند خود بدهید. نه‌تنها می‌توانید این تصاویر پس‌زمینه اچ‌دی را مرور کنید، بلکه آن‌هایی که مورد علاقه‌تان هستند را نشان کنید تا بتوانید برای بعد از آن‌ها استفاده نمایید.

این برنامه شامل مجموعه‌ای عالی از والپیپرهای اچ‌دی است که از اشیاء ساده اطراف شما الهام گرفته‌اند.

اگر از عاشقان پس‌زمینه‌های ساده‌گرایانه هستید، از این برنامه که همراه با رابط کاربری زیبا و کنترل‌های ساده برای شما ارائه می‌شود لذت خواهید برد.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.1
  • اندازه : 6M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/07/08
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود