بازی فرار در مسیر اتوبوس آیکون

Bus Rush 2

بازی فرار در مسیر اتوبوس
4.5 (34354) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

Bus Rush 2 Multiplayer یکی از کامل‌ترین بازی‌های چندنفره سبک رانر برای اندروید است. در ریو دو ژانیرو و سناریوهای دیگر پیشروی کنید. برای پریدن، سر خوردن و حرکت به سمت چپ و راست انگشت خود را بکشید، از برخورد با موانع دوری کنید و در حالت چندنفره با بازیکنان دیگر از سرتاسر دنیا مسابقه دهید. همه سکه‌هایی که می‌توانید را جمع‌آوری کنید.

در این بازی شما می‌توانید از میان 4 شخصیت مختلف انتخاب نمایید. همچنین می‌توانید شخصیت خود را با خرید آیتم‌های مخلتف از جمله تی‌شرت، شلوار و کفش سفارشی‌سازی نمایید!

فروشگاه بازی شامل تعداد زیادی آیتم برای بهبود تجربه درون بازی می‌شود. ارتقاء‌ها را بدست بیاورید تا آیتم‌های قدرتی از جمله آهن‌ربا و چکمه‌ها را بهبود دهید. جت‌پک خود را نیز ارتقاء دهید، و تعداد زیادی سکه و جواهر بدست بیاورید. همچنین می‌توانید تخته‌ها را خریداری کنید تا برخورد با موانع را دوام بیاورید.

 

ویژگی‌ها :

شامل 4 شخصیت

10 مجموعه لباس قابل سفارشی‌سازی

سه حالت بازی بی‌پایان، مرحله‌ای و چندنفره

گرافیک و صدای فوق‌العاده

بیش از 5 آیتم قدرتی و شتابدهنده

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.32.06
  • اندازه : 94M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/08/11

مشابه به‌انتخاب سردبیر

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود