Tactical Battle Simulator v1.2

Tactical Battle Simulator یک شبیه‌ساز نبرد حماسی برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که 86 نیروی منحصربه‌فرد مختلف را برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد!
می‌توانید همه نیروهای خود را با زاویه دید اول شخص و سوم شخص کنترل نمایید! در حالت چندنفره به بالا صعود کرده و به رهبر نهایی تبدیل شوید!
همه 86 نیروی درون بازی دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود می‌باشند. ارتش خود را عاقلانه انتخاب کرده و در نبردهای حماسی دشمنان خود را قلع و قمع نمایید!
برخی نیروها دارای توانایی‌های ویژه می‌باشند، مانند پرتاب کردن دشمنان به عقب و ضربات انفجاری! اگر می‌خواهید استراتژی‌های خود را بسازید و از شبیه‌سازهای نبرد دقیق خوشتان می‌آید، پس عاشق این بازی خواهید شد!
در حالت مرحله‌ای طلا کسب کنید تا با استفاده از آن بتوانید نیروهای جدید را آزاد کرده و ارتقاء دهید. هرچه در بازی پیشروی کنید مراحل نیز سخت‌تر و سخت‌تر خواهند شد.
در حالت چندنفره دوستان خود را به بازی دعوت کرده و در برابر آن‌ها به نبرد بپردازید.
در حالت سند‌باکس شما کنترل هر دو ارتش را بر عهده دارید! پس نبردهای عظیم را به پا کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود