Wallzy Pro – Personal UHD walls v1.8.0

به وسیله برنامه Wallzy Pro – Personal UHD walls می‌توانید از میان مجموعه‌ای از والپیپرهای عالی برای پس‌زمینه گوشی اندرویدی خود انتخاب نمایید.

سفارشی‌سازی چیزی است که این برنامه را از برنامه‌های دیگر والپیپر مجزا می‌کند. این برنامه تعداد زیادی ویژگی برای سفارشی‌سازی فراهم می‌سازد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

قابلیت محو کردن پس‌زمینه‌ها

تغییر رنگ (Sepia , HUE) به کمک فیلترهای گوناگون

اضافه کردن متن با تعداد زیادی فونت رو تنظیمات رنگ

تم‌های مختلف برای حاشیه و سایه متن و…

این برنامه مجموعه‌های زیادی از والپیپرها را از جمله طبیعت، بافت، نقاشی، ماکرو، شهری، آرامش، فضا، مدیتشین و بسیاری دیگر را به شما ارائه می‌دهد. این مجموعه‌ها 18000 والپپیر را شامل می‌شوند که تعدادشان رو به افزایش است.

این برنامه یک سیستم اعلان دارد که به صورت روزانه والپیپرها را به صفحه خانگی دستگاه اندرویدی شما می‌آورد تا ظاهری جدید و تازه پیدا کند.

تعداد زیادی محتوای اختصاصی مانند آمولد، ابرقهرمانان و مردم در برنامه وجود دارد که توسط گرافیست‌های حرفه‌ای طراحی شده و مرتب به‌روز رسانی می‌گردد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود