نرم افزار نمایش راداری آب و هوا آیکون

MyRadar Weather Radar

نرم افزار نمایش راداری آب و هوا
4.5 (183429) امتیاز در گوگل‌پلی
نرم افزار , وضعیت آب و هوا

MyRadar Weather Radar یک برنامه کاربردی، سریع و با استفاده آسان است که انیمیشن آب و هوا را در اطراف مکان شما به نمایش در می‌آورد، و به شما امکان می‌دهد به سرعت متوجه شوید چه آب و هوایی به سمت شما می‌آید. کافیست برنامه را باز کنید تا موقعیت مکانی شما با وضعیت آب و هوا ظاهر شود!

نقشه دارای قابلیت استاندارد بزرگنمایی است که به شما امکان می‌دهد به نرمی در ایالات متحده جابجا شوید و ببینید در نقاط مختلف وضعیت آب و هوایی چگونه است.

این برنامه آب و هوا را به صورت انیمیشن نمایش می‌دهد، تا بتوانید ببینید که آیا باران به سمت شما می‌آید یا از شما دور می‌شود و با چه سرعتی جابجا می‌شود.

علاوه بر ویژگی‌های رایگان برنامه، تعدادی ارتقاء‌های اضافه نیز در دسترس می‌باشد، که شامل ردگیری زنده تندباد، و همچنین یک بسته رادار حرفه‌ای می‌باشد که به شما امکان می‌دهد جزئیات دقیق‌تری از رادار ایستگاه‌ها را بدست بیاورید.

 

تغییرات نسخه 8.18.1 :

اضافه شدن اطلاع رسانی مربوط به بارندگی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : متغیر با نوع دستگاه و بالاتر
  • نسخه کنونی : 8.18.1
  • اندازه : 52M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/26
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود