بازی سبک بقا حمله ی مرگان آیکون

Death Invasion : Survival

بازی سبک بقا حمله ی مرگان
4.6 (133974) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

اینجا شهری کوچک است که توسط مرگ اشغال شده است. اگر مدت زیادی اینجا بمانید به راحتی توسط زامبی‌ها آلوده خواهید شد. می‌خواهید زنده بمانید؟ پس خود را مسلح کرده و از شهر بگریزید! مهربان بودن احمقانه است زیرا زامبی‌ها احساسات اولیه خود را از دست داده‌اند. چیزی که نیاز دارید این است که به موقع سلاح خود را پر کرده و هیچ‌گاه از تیراندازی دست بر ندارید. مبارزه تنها گزینه شماست!

در این شهر بازماندگان زیادی وجود دارد. اگرچه شما یک ناجی نیستید، ولی ممکن است به کمک آن‌ها نیاز داشته باشید تا بتوانید از این شهر فرار نمایید. بازماندگان را بیابید و تیم تشکیل دهید تا شانه به شانه مبارزه کنید.

در بازی اکشن Death Invasion : Survival برای زنده ماندن غذا، سلاح‌های کشنده، سوخت و ژنراتور ضروری هستند. البته این منابع اساسی غالباً در مکان‌های خطرناک قرار دارند.

 

ویژگی‌ها :

صحنه‌های نبرد سه‌بعدی اچ‌دی را تجربه کنید

شامل دیالوگ‌های واقعی برای داستان بازی

دارای سیستم غنی ابزار قابل استفاده

تیراندازی عالی با سلاح‌های گوناگون

بازی تیراندازی سوم شخص با حرکت آزادانه

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.59
  • اندازه : 49M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/01

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام. بازی به انترنت نیاز داره یا نه ممنون پاسخ دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود