نرم افزار زمان بندی شیفت کاری پرسنل آیکون

HotSchedules

نرم افزار زمان بندی شیفت کاری پرسنل
3.7 (16372) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

HotSchedules برنامه پیشرو در صنعت برای زمان‌بندی کارکنان است زیرا سریعترین و آسان‌ترین روش را برای مدیریت زمان‌بندی و ارتباط با تیم شما ارائه می‌نماید.

اعضای تیم عاشقش هستند زیرا می‌توانند تنها با یک کلیک شیفت‌ها را جابجا، انتخاب یا آزاد کنند. با انتخاب خودکار شیفت زمانی که می‌خواهید ساعت‌های کار بیشتری داشته، و درخواست مرخصی زمانی که می‌خواهید استراحت بیشتری داشته باشید تعادل کار و زندگی به راحتی مدیریت می‌شود. همگام‌سازی تقویم و اعلان‌ها زمان‌بندی و صورت کار شما را به صورت خودکار با همه تغییراتی که مدیریت تأیید کرده به‌روز رسانی می‌نماید.

مدیران از 75% صرفه‌جویی در زمان هنگام ساخت زمان‌بندی‌ها و تأیید تغییرات شیفت تنها با یک کلیک قدردانی می‌کنند. قابلیت نظارت بر عملکرد کسب و کار با فروش و کار از هر کجا، آن‌ها را از سر زدن به دفتر کار معاف می‌کند. و مهم‌تر از همه، متصل ماندن با پیام‌های گروهی و نفر به نفر، یک فرهنگ خوشحال و خلاق را برای تیم ایجاد می‌نماید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.128.0-1311
  • اندازه : 13M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/03/04
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود