بازی فانتزی نگهداری از گربه ها آیکون

Furistas Cat Cafe

بازی فانتزی نگهداری از گربه ها
4.6 (20714) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , شبیه ساز

Furistas Cat Cafe یک بازی شبیه‌ساز است که در آن انواع گربه‌های دوست‌داشتنی را نگهداری می‌کنید، به مشتریان خود کمک می‌نمایید تا بهترین گربه‌های مناسب خود را پیدا کنند، و کافه خود را سفارشی‌سازی می‌کنید تا بیشترین لذت را برای مشتریان خود فراهم نمایید! این بازی شخصیت گربه‌های واقعی را به نمایش گذاشته و کاری می‌کند عاشق آن‌ها شوید.

انواع دوستان پشمالو که بر اساس گربه‌های واقعی هستند را نگهداری و جمع‌آوری کنید. هریک از گربه‌ها دارای داستان پس‌زمینه و رفتاری است که مختص شخصیت آن‌ها می‌باشد.

گربه‌ها و مشتریان دارای شخصیت‌های مشابه را با یکدیگر تطبیق دهید تا رضایت آن‌ها را حداکثر نمایید. از این طریق می‌توانید گربه‌های بیشتری را برای جمع‌آوری آزاد کنید.

کافه خود را سفارشی‌سازی نمایید! کافه شما از دیوارها تا سقف کاملاً قابلیت سفارشی‌سازی دارد. این به شما کنترل کاملی برای ایجاد فضای خودتان می‌دهد. آیا می‌خواهید کافه خود را به یک زمین بازی زیبا و یا خانه گوتیک تبدیل کنید؟

یک داستان آرام در طول بازی روایت می‌شود که به نگهداری از حیوانات تشویق می‌کند.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.780
  • اندازه : 136M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/29

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه

در این آموزش شیوه نصب فایل های نصبی چند تکه اندروید را می آموزید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود