بازی تعطیلات پاندا کوچولو آیکون

Baby Panda's Vacation

بازی تعطیلات پاندا کوچولو
4.4 (11635) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فانتزی , کودکانه

بیایید برویم! تعطیلات عالی شما در حال شروع است!

Baby Panda’s Vacation یک بازی سرگرم‌کننده و آموزشی برای کودکان است که برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه گردیده و در آن وارد هتل می‌شوید، تعداد روزهای اقامت را وارد می‌کنید، تخت خود را انتخاب می‌نمایید، هزینه را پرداخت می‌کنید، فرایند پذیرش را خودتان کامل می‌نمایید و به راحتی مهارت‌های جدید یاد می‌گیرید.

در منظره ساحلی از آسمان آبی، سواحل شنی وسیع، یک هتل لوکس و… لذت می‌برید. این مقصد رویایی شما برای تعطیلات است. بازی‌های گوناگون از جمله ساخت قلعه شنی، سواری بر روی موج‌ها و… را انجام دهید، سرگرمی بی‌پایان است! در این بازی بیش از 20 آیتم جالب وجود دارد که شامل بیل، پرچم‌های قرمز، چمدان‌ها، دوربین‌ها و غیره است! کدام‌یک مورد علاقه شما می‌باشد؟

در بوفه خلاقانه بازی از میان دونات‌ها، پیتزاها، بستنی‌ها، هات‌داگ‌ها، آبمیوه‌ها و بسیاری خوردنی‌های خوشمزه دیگر انتخاب نمایید!

 

ویژگی‌ها :

قلعه شنی خود را بسازید، هیچ قانون یا محدودیتی در کار نیست

فرایند تولید غذا را شبیه‌سازی کرده و بر مهارت‌های آشپزی مسلط شوید

هیجان موج‌سواری را تجربه کنید و تا پایان بر روی تخته بمانید

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 8.35.00.00
  • اندازه : 43M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/07/14
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود