بازی حیوان خانگی : دودو آیکون

Duddu - My Virtual Pet

بازی حیوان خانگی : دودو
4.7 (131433) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فانتزی

با دودو، سگ جدید آشنا شوید! او یک سگ بسیار خوب است که در دنیایی شگفت‌انگیز و پر از سرگرمی و ماجراجویی زندگی می‌کند. در بازی Duddu – My Virtual Pet به بخشی از زندگی روزمره دودو تبدیل شده و با او یک دوستی واقعی را تجربه نمایید.

به عنوان یک صاحب جدید، شما مسئولیت غذا دادن، خوابانیدن، سرگرم کردن و مراقبت نمودن از این سگ را در خانه دوست‌داشتنی‌اش بر عهده دارید. علاوه بر آن، شما باید از او در حیات وحش نیز مواظبت کنید!

تمامی زوایای زندگی دودو را کاوش کرده و با دوستانش نیز ملاقات نمایید. او را در جزیره آفتابی به تعطیلات ببرید، کشتی دزدان دریایی خود را سفارشی کنید و در مدرسه سگ‌ها به دودو ترفندهای مختلف را یاد بدهید. از رقصیدن، ورزش کردن در باشگاه، نقاشی در گالری و یا نواختن درام و پیانو در مرکز موسیقی لذت ببرید.

مهارت‌های دکتری خود را تست کنید و معالجه‌ای که دودو نیاز دارد را انجام دهید. از شر کک‌های مزاحم خلاص شوید، آبریزش بینی‌اش را رفع کنید، پای شکسته‌اش را درمان نمایید و علاجی برای درد شکمش بیایید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.62
  • اندازه : 84M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/11
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود