بازی تخته ای جالب آیکون

One Deck Dungeon

بازی تخته ای جالب
4.0 (57) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , تخته ای

ماجراجویی شما را فرا می‌خواند… اما همیشه وقت این را ندارید تا شخصیت خود را بهینه‌سازی و یا منابع خود را مدیریت کنید! بازی تخته‌ای One Deck Dungeon به شما امکان می‌دهد مستقیماً عازم رد شدن از درها، چرخاندن تاس، و نابود کردن دشمنان به سبک خودتان شوید.

این یک بازی ماجراجویانه به سبک کاوش سیاه‌چال می‌باشد که برای یک یا دو بازیکن طراحی گردیده است. هر بار که شما بازی را انجام می‌دهید، یک یا دو عدد از 5 قهرمانان شامل جادوگر، جنگجو، دزد، کماندار و پهلوان را انتخاب می‌کنید که هریک دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌باشند.

پس از هر بازی، قهرمانان شما به سوی آزاد کردن 15 مهارت پیشرفت می‌کنند، که باعث می‌شود قدرت آن‌ها برای بازی‌های بعدی افزایش پیدا نماید. در این بازی 5 چالش خطرناک وجود دارد که با آن‌ها مواجه خواهید شد.

بسته توسعه جنگل سایه‌ها محتوای بازی را دو برابر می‌کند. این بسته شامل شبکه وسیعی از تونل‌های زیرزمینی و جنگل‌های متصل می‌باشد که منتظر کاوش شما هستند!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.4
  • اندازه : 51M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/05/25
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود