Conflict.io: Battle Royale Battleground v3.1.3

قهرمان بودن به این معنا نیست که جهانی را از شر شروران نجات دهی.قهرمان بودن یعنی درنبرد و در صلح تکیه‌گاه مردم بودن. بازی Conflict.io: Battle Royale Battleground به شما در تبدیل‌شدن به قهرمان کمک می‌کند. در این بازی تفنگی جذاب باید به دنبال دشمنان بگرید و از میان انبوهی از سلاح‌ها یکی را انتخاب کنید که در میدان جنگ به شما در نابودگری بیشتر یاری برساند.

اگر می‌خواهید فرمان گروهتان شوید تنها راه رسیدن به این عنوان پیروزی در نبردهای کوچک است البته این را به خاطر داشته باشید که در هر ورود به نقطه متفاوت از مرحله‌ای که هستید پای می‌گذارید وباچالشی گوناگون روبه‌رو می‌شوید.

چون این بازی یک نبرد تنفگی تیمی است همکاری شما با برادرانتان می‌تواند شمارا از یک فرد مغلوب درنبرد به فرماندهی قدرتمند تبدیل کند پس اگر دید کسی از گروهتان در حال شکست است به او کمک کنید.

 

 

ویژگی ها :

هر سلاحی که بخواهید اینجا هست

دشمنان را سرگرم کنید تا برادران تان بتوانند مسئولیت خود را انحام دهند.

 

تغییرات نسخه 3.1.3 :

رفع مشکلات بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود