بازی جنگ روبات های کوچک آیکون

Robot Fighting 2 - Minibots 3D

بازی جنگ روبات های کوچک
4.1 (127669) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن

روبات های کوچک در حال جنگ با یک دیگر اند اگر شما هم می خواهید به این نبرد وارد شوید بازی Robot Fighting 2 Minibots 3D را نصب کنید.این بازی اکشن جنگی بین روبات های کوچک است که با سلاح های خود به نبردی تن به تن می پردازند و تا نبودی حریف دست از تلاش باز نمی دارند.

شما نیز اگر توانایی های خود را در حدی می دانید که در یک بازی اکشن پیروز شوید روبات های خود  را بسازید و تیم خود را تشکیل دهید تا بتوانید در این مسابقه مرگبار شرکت کنید.در این بازی به توانایی بالایی در هدایت ماشین ها نیاز دارید تا مسابقه ها را با پیروزی پشت سر بگذارید.

در ضمن اگر وظایفی که بر عهده دارید را به خوبی انجام دهید و در پایان هر مرحله جایزه ای دریافت می کنید که ممکن زره باشد یا وسیله ای که به تخریپ کننده بودن هر چه بیشتر روبات تان کمک می کند.

 

تغییرات نسخه 2.6.0 :

تبدیل طلا به نقره در هنگام نیاز

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.6.0
  • اندازه : 41M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/09/29
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود