بازی هیدن آبجکت ترس واقعی آیکون

True Fear: Forsaken Souls Part 2

بازی هیدن آبجکت ترس واقعی
4.6 (10215) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه

وقتی هالی در حال بازگشت از خانه‌یکی از فامیل‌های دور خود بود در مسیر رسیدن به پناهگاه متوجه شد کسی تعقیب اش می‌کند به راه خود ادامه داد چند لحظه بعد دوباره احساس کرد کسی تعقیب اش می‌کند برگشت پشت سراش را نگاه کرد کسی جز سایه‌ای از خود ندید ترس تمام وجود اش را گرفته بود و چراکه راه رسیدن به پناهگاه را بسیار خطرناک می‌دید.بازی True Fear: Forsaken Souls Part 2  قسمت دوم از ماجراجویی‌های هالی است که در قالب چندین معما پیچیده و سرنخ‌های بی‌معنی از او می‌خواهد معماهای بازی را بفهمد و پرده رازها بردارد.در این بازی شما نیز باید به هالی کمک کنید که پاسخ پرسش‌هایش را بیابد و از خطرهای شب فرار کند. باید بفهمد مادرش دیوانه شده یا واقعاً خواهری دارد یا اینکه مادرش واقعاً خودکشی کرده است؟

نسخه دوم بازی با گرافیک بالاتر و معماهای بیشتر و جذاب‌تر نمی‌خواهد نامیدتان کند و از شما می‌خواهد برای یافتن راز اشیای پنهان معماهایش را حل کنید.

 

ویژگی ها :

امکان استفاده از نقشه برای سفر سریع تر

40 پازل گوناگون

30 دستاورد جدید به بازی افزوده شده است

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.9.9
  • اندازه : 57M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/06/07

ویدیوی معرفی

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو

اگر می‌خواهید بازی‌های دیتا دار را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ولی شیوه نصب آن‌ها را نمی‌دانید این آموزش را دنبال کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود