بازی تیراندازی اول شخص ضد حمله آیکون

Mission Counter Attack

بازی تیراندازی اول شخص ضد حمله
4.2 (100008) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

اگر دنبال بازی اول‌شخص تیراندازی می‌گردید بازی Mission Counter Attack را دانلود کنید در این بازی شما در قالب یک آژانس خطرناک باید چند مأموریت مهم را به انجام برسانید.درصحنه‌های گوناگون این بازی شما باید از داخل چرخ‌بال دشمنانتان را هدف بگیرید یا اینکه درصحنه‌ای با چند نفر روبه‌رو شوید و آن‌ها را بکشید.این بازی مرحله‌به‌مرحله سخت‌تر می‌شود و دشمنان زیادتر می‌شوند پس اگر می‌خواهید مهارت خود را افزایش ندهید پیشنهاد می‌شوند این بازی را دانلود نکنید.در ضمن زمانی که دشمنان را از دور هدف می‌گیرید می‌توانید راحت‌تر از بین می‌روند ازاین‌رو حتماً سلاح‌های دوربرد بازی را امتحان کنید و البته در اسلحه سلاح‌های قدرتمندتری هم هست که قدرت نابود گری بیشتر دارند و با امتیازهای بالا می‌توانید آن‌ها را به دست آورید.

زمانی دشمنان دورتادورتان را گرفتند فقط به اسلحه‌خانه بگویید آتش را بیشتر کند تا حواس دشمن از شما پرت شود و هیچ نگران مهمات نباشید اسلحه‌خانه پر است.

اگر هم خواستید مأموریت‌های خود را در منطقه وسیع انجام دهید حتماً به نقشه کوچکی که همراهتان هست توجه کنید تا در دام دشمن اسیر نشوید.

 

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 3.1
  • اندازه : 49M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/07/20
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود