بازی پلتفرمر کمبات آیکون

Mayhem Combat - Fighting Game

بازی پلتفرمر کمبات
4.3 (4838) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , ماجراجویانه

هنر های رزمی و توانایی دفاع از خود و آسیب رساندن به کسی که به شما حمله کرده یکی از مهارت هایی هست که بیشتر افراد دنبال یادگیری آن هستند بازی Mayhem Combat – Fighting Game نمایشی جذاب برای دوست داران هنر های رزمی شرقی است که در قالب تصاویر دو بعدی داستان تلاش های عده برای رسیدن به هدفشان را روایت می کند که البته در راه رسیدن به هدف و گذشتن از چالش ها نباید بیشتر از دو دقیقه زمان را هدر دهند.

درنبرده‌ای تن‌به‌تن این بازی شما باید به پیکار با استادهای آتش،برق و یخ بپردازید و با بهره‌گیری از سیستم کنترل لمسی که به‌طور خاص برای دستگاه‌های اندرویدی درست‌شده می‌توانید بیشترین بهره را از ضربه‌هایتان ببرید.

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.5.7
  • اندازه : 33M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/08/07

ویدیوی معرفی

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو

اگر می‌خواهید بازی‌های دیتا دار را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ولی شیوه نصب آن‌ها را نمی‌دانید این آموزش را دنبال کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود