بازی اول شخص دور کردن خطر با سلاح های قدرتمند آیکون

Danger Close - Online FPS

بازی اول شخص دور کردن خطر با سلاح های قدرتمند
4.6 (3007) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

بازی‌های تیراندازی اول‌شخص همواره تلاش‌های فردی را نشان می‌دهند که برای نابودی دشمنان اش باید آن‌ها را در فاصله‌های گوناگون هدف بگیرد و نابودشان کند البته در این راه می‌تواند با توجه به مرحله‌ای که در آن به سر می‌برد از سلاح‌ها با امکانات مختلف استفاده نماید مثلاً می‌تواند برای تفنگ خود دوربین بگذارد تا دشمنان را از فاصله دور هدف بگیرد تا پیش‌ازاین که خطرناک شوند به‌راحتی نابودشان کند.بازی Danger Close – Online FPS با استفاده از سیستم‌های هدایت آسان و سلاح‌های گوناگون با ویژگی بسیار در نظر دارد تجربه‌ای جدید از یک بازی اول‌شخص در اندروید را به شما ارائه دهد. در ضمن داستان بازی در هشت فضا مختلف نمایش داده می‌شود.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2020.5.3
  • اندازه : 57M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/01/30

ویدیوی معرفی

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو آموزش نصب بازی های دیتا دار به همراه ویدیو

اگر می‌خواهید بازی‌های دیتا دار را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید ولی شیوه نصب آن‌ها را نمی‌دانید این آموزش را دنبال کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود