بازی هواپیما های جنگی با 30 هواپیمای جنگی قدرتمند آیکون

Warplanes: WW2 Dogfight

بازی هواپیما های جنگی با 30 هواپیمای جنگی قدرتمند
4.6 (7044) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , هوایی

جنگ جهانی تجربه تلخ نبرد ملت‌هاست جنگی هزاران نفر را بی‌خانمان کرد و میلیون‌ها آرزو را زیرخاک برد.جنگ با زیاده‌خواهی نازی‌ها شروع شد و بمب هیروشیما به پایان رسید.در این جنگ انسان‌ها فهمیدند چه قدر می‌توانند بد و سنگ دل باشند و نژادپرستی‌شان چقدر می‌تواند مرگبار باشد. بازی Warplanes: WW2 Dogfight بخشی از این جنگ وحشتناک را به تصویر می‌کشد که در آن هواپیماها باید به نبرد با یکدیگر بپردازند و با شلیک گلوله و راکت‌ها همدیگر را نابود کن. در این بازی شما باید به‌عنوان فرمانده دیگر خلبان‌ها استراتژی جنگ را تعیین کنید و درنبرد های هوایی پیروز باشید.

موقعیتی که شما باید در آن تصمیم‌گیری کنید و شرایط پیچیده‌ای است که ممکن داستان جنگ را تغییر دهد پس قبل از هر تصمیم به عواقب آن فکر کنید. در ضمن در هر جبهه‌ای که می‌خواهید می‌توانید حضورداشته باشید یعنی هم می‌توانید جزء آلمان و ایتالیا باشید هم می‌توانید در ارتش بریتانیا و شوروی حضورداشته باشید.

 

هواپیماها

در این بازی از 30 مدل هواپیما جنگی بهره گرفته‌شده است که شامل مدل‌های La-5FN،Il-2 Shturmovik و Fw 200 می‌شوند.

استراتژی جنگی

تعداد هواپیماها محدود هستند پس برای حفاظت از آن‌ها علاوه بر به‌کارگیری نیروها ماهر باید از آشیانه‌ها برای حفاظت از آن‌ها و توپخانه‌ها برای نابودی هواپیما دشمن استفاده کنید.

 

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.1 build 210
  • اندازه : 113M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/10/19
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • من خرید هم کردم ولی از پولم کم شد

  • سلام ببخشید این بازی مود نداره نسخه نا محدودش رو نصب کردم ولی مثل نسخه معمولیه

  • عالیهgoooooooooodمن این بازی رو تو کامپیو تر داشتم ولی فکر نمی کردم با این حجم و کیفیت و بدون دیتا رو گیر بیارم

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود