Super Loud Volume Booster 2019 v3.0.1

تا کنون برای تان پیش آمده است بخواهید آهنگی را گوش بدهید ولی به دلیل کیفیت پایین آن از گوش دادن به آن لذت نبرده باشید یا اینکه بخواهید کلیپی را نگاه کنید ولی به علت کیفیت پایین صدابرداری آن نتوانید حرف های افراد را در آن خوب بشنوید. با استفاده از نرم افزار Super Loud Volume Booster 2019 بهترین آهنگ های دنیا را با صدایی بلند گوش بدهید. این برنامه قادر است موسیقی هایی که در درون دستگاه اندروید است را با 200% صدا و کیفیت بالا تر پخش کند و حس گوش دادن آهنگ مورد علاقه تان با صدای بلند را بدون بلندگو های قول پیکر برایتان فراهم کند.

این برنامه همچنین قادر است هر هر نوع فرمت موزیک و فیلمی که فکرش را می کنید با صدای بلند پخش کند و شما را از حمل بلندگو های بزرگ برای گرم کردن یک مهمانی نجات دهد.

شاید فکر کرده باشید این برنامه نیاز به روت دارد ولی باید خدمتتان عرض کنم نرم‌افزار فوق نیاز به دسترسی روت ندارد و علاوه بر ویژگی‌هایی که در بالا گفته شد قادر است صدای نوتیفیکشن و هشدار دستگاهتان را نیز تا حد زیادی افزایش دهد.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود