بازی بزرگ کردن تاموگوتچی آیکون

My Tamagotchi Forever

بازی بزرگ کردن تاموگوتچی
4.3 (38646) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , شبیه ساز

فرزند داشتن و پروش او به عنوان فردی مفید برای جامعه بسیار  دشوار است. تصویر کنید در کنار رفع نیاز های مادی او باید برای پرورش روح اش نیز تلاش کنید و در دوره های مختلف زندگی اش همیشه پشتیبان و تکیه گاه اش باشید.بازی از شما می خواهد Tamagotchi را بزرگ کنید و مثل فرزندی که در آینده خواهید داشت به او غذا دهید،حمام اش کنید و برای اینکه حوصله اش سر نرود با او بازی کنید.

البته این‌همه کاری که باید انجام دهید نیست چراکه باید به کمک دوستانتان شهری را بسازید که شخصیت بازی در آن‌وقت خود را بگذراند . این شهر باید جاهای تفریحی داشته باشد و ساختمان‌های گوناگون تا Tamagotchi از زندگی در لذت ببرد و هرروز چیز جدید برای کشف کردن داشته باشد.

اگر به نظرتان لباس‌های کاراکتر بازی خوب نیست می‌توانید به فروشگاه بروید و لباسی نو برایش بخرید یا حتی از میان کلاه‌های زیبای فروشگاه یکی را به او هدیه دهید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 6.8.0.5310
  • اندازه : 57M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/27

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود