بازی پازلی ترکیب خانه های هم شکل آیکون

Merge Town!

بازی پازلی ترکیب خانه های هم شکل
4.4 (40795) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , پازل

زیباترین قسمت زندگی آن  قسمتی است که می‌توانی برای آینده‌ات آرزو کنی و در ادامه برای رسیدن به آن تلاش کنی.مثلاً شاید بعضی از افرادی که این متن را می‌خوانند درگذشته یا امروز آرزو داشتند یا دارند که شهردار شوند و مدیریت شهری بزرگ را بر عهده گیرند ولی تاکنون نتوانستند این آرزوی خود را محقق کنند. بازی Merge Town! این فرصت را به شما می‌دهد که شهردار شوید و با تلاش خود شهرتان را گسترش دهید.در این بازی هرروز به شما خانه‌ای داده می‌شود که می‌توانید آن را با خانه‌ای دیگر اقدام کنید خانه‌های مدرن‌تر و جدیدتر بسازید و با ساخت خانه‌ها شهرتان را گسترش دهید.

در بازی فوق با انتخاب خانه‌های هم‌شکل،خانه‌ها به ساختمانی مدرن‌تر تبدیل می‌شوند و شما نیز باید هنگام بازی خانه‌های هم‌شکل را باهم ادغام کنید تا بتوانید امتیاز لازم را کسب کنید.

همچنین با کسب امتیازهای بالاتر می‌توانید به شهرهای دیگر بروید و کار خود را گسترش دهید.

 

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 3.8.1
  • اندازه : 74M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/07/11
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود