بازی توپ رنگی در مارپیچ آیکون

Helix Jump

بازی توپ رنگی در مارپیچ
4.4 (3853343) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , سرعتی

یک توپ رنگی داریم و می‌خواهیم از یک مارپیچ  پایین برود ولی در سر راهش موانعی وجود دارد که مانع سالم رسیدن اش به پایین مسیر می‌شود.آیا شما حاضر هستید مسئولیت هدایت توپ را بر عهده بگیرید یا اینکه ما را در این راه تنها می‌گذارید.اگر حاضر به همکاری شدید بازی Helix Jump را دانلود کنید و در یک ماجراجویی بی‌پایان با ما همراه باشید.در ضمن به یاد داشته باشید که اگر توپ به لبه‌های مارپیچ برخورد کند می‌ترکد پس جوری هدایت اش کنید که به‌جاهای تیز برخورد نکند.

در این بازی هر مرحله‌ای را که پشت سر می‌گذارید سرعت بازی افزایش می‌یابد یا شاید مسیر دشوار شود درهرصورت تنها چیزی که به شما کمک می‌کند هوش و سرعت عملتان است.

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 3.5.8
  • اندازه : 48M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/01/23
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام خیلی بازی سرگرم کننده و حوب است دست سازنده اش درد نکنه من الام مرحله ی 667 و بیشترین رکورد من است 2 میلیون و220 هزارو 169 است ممنون که این بازی را ساختید .

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود