Talking Tom Farts v1.1.2.106

بدترین و درعین‌حال خنده‌دارترین حالتی که می‌تواند برای یک انسان پیش آید و آبرویش را به‌صورت کامل ببرد خارج شدن باد معده از او است. جالب است بدانید طبق تحقیقات محققان این اتفاق بیش از این‌که چهره بدی در بین مردم داشته باشد باعث ایجاد خنده می‌شود.بازی در مورد گربه بامزه‌ای است که به دلیل تغذیه بد اش نمی‌تواند جلوی خود را نگه‌داشته و مجبور است بگوزد.حال شما باید به او یاری برسانید  تا با کمک باد معده‌اش سکه‌ها را جمع کند و به مراحل بالاتر برود.برای این‌که باد معده‌اش خارج شود برای روی نمایش گر گوشی‌تان بزنید و هر چه قدر ضربه‌ها بهتر باشد می‌تواند سکه‌های بیشتری را جمع کند.

در کنار ویژگی‌های بی‌شمار بازی که بخشی از آن‌ها در بالا ذکر شد به این نکته توجه داشته باشید که با کسب سکه‌های بیشتر می‌توانید لباس‌های گربه را تغییر دهید.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود