بازی پازل خطوط با 1000 مرحله جذاب آیکون

Line Puzzle: String Art

بازی پازل خطوط با 1000 مرحله جذاب
4.3 (127863) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , پازل

در گوشه و کنار شهرهای کشور عزیزمان بازی‌هایی هستند که قدمت چند هزار ساله دارند و در دل هر یک از این بازی‌ها داستان و پندهای بسیاری نهفته است.افزون بر این هرکدام از این بازی‌های باستانی قوانینی دارند که مغز آدمی را به چالش می کشند و باعث پرورش اش می‌شوند.Line Puzzle: String Art با سبک بازی‌های قدیمی طراحی‌شده و از کاربر می‌خواهد شکلی که در تصویر داده‌شده است را با میخ و چند نخ شبیه‌سازی کند.اما نکته‌ای که بازی فوق را دشوار می‌کند این است که خطوطی که در شبیه‌سازی شکل استفاده می‌شود نباید هم‌پوشانی داشته باشند.

این بازی به روایتی بی‌پایان است چراکه باید در آن 1000 مرحله را پشت سر بگذارید تا قهرمان شوید و نشان دهید که هوشتان از سایرین بیشتر است در ضمن در کنار همه ویژگی‌هایی که گفته شد این نکته را اضافه کنید که بازی فوق برای نرم‌افزار GOOGLE PLAY GAMES بهینه‌سازی شده است.

 

 

ویژگی‌ها :

ده‌ها مرحله منحصربه‌فرد

طراحی‌شده برای تبلت و گوشی‌های هوشمند

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 21.0520.09
  • اندازه : 41M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/06/08
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود