بازی ساخت ماشین های سنگین و استفاده از آن آیکون

Truck games for kids - build a house ? car wash

بازی ساخت ماشین های سنگین و استفاده از آن
4.3 (8421) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , کودکانه

امروزه با کودکانی روبه‌رو هستیم که دیگر تمایلی به اسباب‌بازی‌ها ندارند و دوست دارند از قالب دستگاه‌های دیجیتالی‌شان دنیا را تجربه کنند.برای این‌که در این راه به بی‌راهه نروند باید بازی‌هایی را برایشان تهیه کنیم که در کنار به چالش کشیدن هوششان آن‌ها برای زندگی در اجتماع آماده کند و آموزش‌های اولیه را در موارد مختلف به آن‌ها بیاموزد. بازی Truck games for kids – build a house ? car wash یک بازی ساخت خانه برای کودکان مهدکودکی است که در آن کودک با ماشین‌های ساخت‌وساز آشنا می‌شود و تک‌تک آن‌ها را می‌سازد. همچنین کاربرد آن‌ها را در ساخت یک بنا می‌فهمد و برای ساخت خانه موردعلاقه‌اش از آن‌ها بهره می‌گیرد.

در این بازی کودک شما با پمپ‌بنزین و شیوه کارش آشنا می‌شود و همچنین می‌فهمد وقتی ماشین کثیف شد چگونه باید آن را تمیز کرد و یک کارواش مکانیزه چگونه کار می‌کند.

 

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 0.7.3
  • اندازه : 35M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/07/08
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود