File Expert Manager Explorer Pro v5.1.6

File Expert Manager Explorer Pro ابزاری قدرتمند برای مدیریت فایلهای ذخیره شده بر روی اسمارت فون ، تبلت ، کامپیوتر و فضای های ابری شما می باشد . با دارا بودن این اپلیکیشن خواهد توانست به سادگی و البته در محیطی زیبا اقدام به مدیریت نمودن فایلهایتان نمایید . از باز کردن گرفته تا انتقال ، حذف و یا تغییر دادن نام همگی با این اپلیکیشن قابل انجام خواهند بود . یکی از قابلیت های بسیار کاربردی این نرم افزار امکان به اشتراک گذاری آسان فایلها بین دو دستگاه دارای این نرم افزار از بستر Wi-Fi می باشد که قطعا دل شما را نیز همانند میلیون ها نفر دیگری این اپلیکیشن را دانلود کرده اند خواهد ربود . باز کردن فایلهای آرشیوی zip ، دسترسی به حافظه داخلی و جانبی ، جستجو در میان فایلها ، انجام کارهای مختلف به صورت همزمان بر روی دسته ای از فایلها و مخفی کردن فایلها تنها بخشی از امکانات این نرم افزار می باشد .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • hd این برنامه روهم بذارید ممنون

  • عالییییییییه

  • ببخشيد من دونم که اينجا جاش نيست اما برنامه ای برای چسباندن زير نويس به فيلم برای اندرويد وجود داره اگه معرفی کنيد ممنون میشم.خواهشأ پاسخ بدهید. . . . .

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود