Sarah & Duck: Build a Snowman v1.1

قدیم‌ترها که در همه شهرها برف می‌آمد عده‌ای از بچه‌ها که ذوق و هنر بیشتری داشتند به حیاط خانه‌شان یا خیابان می‌رفتند و گلوله‌های بزرگ برفی درست می‌کردند و روی‌هم می‌گذاشتند تا به شکل یک آدم در بیاید سپس باهم کاری هم و خانواده‌هایشان با هویج، شال‌گردن و کلاه او را تزئین می‌کردند. شاید اکنون برف‌ها در حد ساخت آدم‌برفی نباشد ولی بازی‌هایی مثل Sarah & Duck: Build a Snowman هستند که در آن‌ها می‌توانید آدم‌برفی بسازید.

در این بازی شما می‌توانید با فراق بال کامل هر طور که می‌خواهید آدم‌برفی بسازید و بعد با چیزی‌هایی که نرم‌افزار در اختیارتان قرار می‌دهد تزئین اش کنید البته به این نکته توجه کنید که تنها تخیلتان می‌تواند آدم‌برفی شما را از دیگران متمایز کند پس‌ازآن برای آراستن آدم‌برفی یاری بگیرید.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود