Spinny Gun v1.7

یکی از فلسفه‌های سربازی یادگرفتن کار با تفنگ است چراکه در جنگ کسی سودمند است که کار با تفنگ را آموخته باشد و بتواند با دقت به هدف شلیک کند. ازاین‌رو بهتر است اگر به سربازی هم نرفته‌اید در قالب بازی‌های مختلف کار با این ابزار بی‌رحم را یاد بگیرید. بازی Spinny Gun در قالبی فانتزی تمرکز شما در شلیک کردن می‌آزماید و می‌خواهد به‌وسیله تفنگی که در حال چرخش است به آجرها شلیک کنید و آن‌ها را نابود کنید. در این بازی با گذشتن هر مرحله سرعت آجرها و تعدادشان بیشتر می‌شود شما باید با توجه به خشاب و تعداد تیرهایتان به آن‌ها شلیک کنید و اگر توانستید همه آجرها را نابود کنید به مرحله بعد می‌روید البته اگر تمام تیرهایتان را شلیک نکرده باشید.

در Spinny Gun چالش‌های گوناگون را تجربه می‌کنید و با بهره‌گیری از جایزه‌های بازی می‌توانید تفنگ‌های خود را تغییر دهید و از 50 تفنگ بازی استفاده کنید.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود