Mystery Seekers (Full) v1.0.0 + data

روح ها را به دور فرستاده و در یک ماجراجویی زنده از راز پنهان پرده بردارید !

Mystery Seekers جدیدترین بازی ارایه شده از سوی کمپانی معروف Big Fish Game می باشد که در آن بایست با بهره گیری از مهارت یافتن اشیای مخفی که در وجودتان دارید اقدام به اکتشاف در مکان های زیبا کرده و ماموریت هایی را که بر عهده تان قرار گرفته است با موفقیت به سرانجام برسانید . آیتم های خاصی که در طول مسیر پیدا می کنید را جمع کرده و به دنبال مکان های متروکه بگردید تا سرنخ های لازم را بیابید .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • اقا از من نصب شده ولی نمیاد دیتاشم دانلود کردم چکار کنم تابتونم بازی کنم ????????????

    • برخی از بازی ها افزون بر دیتای ارائه شده توسط سایت نیاز به دانلود بخشی از دیتا درون بازی دارند. برای این که بفهمید بازی دیتای دانلود شده رو شناخته و جزء این دسته است کافیه به تنظیمات دستگاه اندرویدی خودتون برید و در قسمت app به دنبال بازی بگردید اگر حجم نوشته شده با مجموع حجم apk و دیتا برابر باشه یعنی دیتا شناسایی شده ولی بازهم نیاز به دانلود دارد اما اگر این طور نبود باید مراحل کپی دیتا رو چک کنید.

  • جالب بود من تمومش کردم
    ازین سبک بازیا بیشتر بذارید ممنونم از سایتتون

  • سلام اگه میشه از اینجور بازی ها بیشتر بزارید طرفدار زیاد داره مرسی از سایت جالبتون

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود