نرم افزار هاتگرام جدید بدون مشکل پاک شدن خودکار آیکون

Hotgram

نرم افزار هاتگرام جدید بدون مشکل پاک شدن خودکار
4.7 (22578) امتیاز در گوگل‌پلی
مسنجر , نرم افزار

هاتگرام نرم‌افزاری برای دسترسی بدون محدودیت به شبکه اجتماعی تلگرام است که میلیون کاربر دارد. این برنامه افزون بر ساده‌سازی دسترسی به تلگرام از طراحی چشم‌نوازی برخوردار است که استفاده از بخش‌های گوناگون برنامه را ساده‌تر کرده و برخلاف نسخه اصلی تلگرام که از شلوغی و عدم دسته‌بندی رنج می‌برد این برنامه دسته‌بندی‌های مشخصی برای دسترسی به پیام‌های مخاطبین،گروه‌ها،سوپر گروه‌ها،کانال‌ها دارد و حتی می‌توانید با بهره‌گیری از بخش تنظیمات این دسته‌بندی‌ها را ریزتر کنید و مشخص کنید پیام‌های خوانده‌شده از خوانده‌نشده‌ها جدا شود. برای آشنایی بیشتر با این برنامه به‌اختصار چند ویژگی مهم در زیر بیان‌شده است که توجه شما را به آن‌ها جلب می‌کنیم.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 2.3 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.0.0
  • اندازه : 0K
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/07/30

مشابه به‌انتخاب سردبیر

برطرف کردن مشکل حذف شدن خودکار هاتگرام از گوشی

هاتگرام با بیش از 14 میلیون کاربر در ایران یکی از محبوب‌ترین نگارش‌های تلگرام است.در چند روز اخیر این پیام‌رسان توسط گوگل غیرمجاز شناخته‌شده و از گوشی بسیاری از هم‌وطنانمان پاک‌شده است اگر هاتگرام از گوشی شما هم به‌صورت خودکار پاک‌شده است مراحل زیر را با ما انجام دهید.

چطور هاتگرام را پس از پاک شدن خودکار نصب کنم؟

  1. نرم‌افزار گوگل پلی را با جستجو در بخش نرم‌افزارهایتان پیدا کنید.
  2. وقتی وارد برنامه شدید روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید(اگر زبان گوشی انگلیسی باشد سمت چپ قرار دارد و اگر فارسی باشد سمت راست)
  3. در منوی کشویی که برایتان باز می‌شود روی گزینه سپر ایمنی(Play Protect) کلیک کنید.
  4. روی آیکان چرخ‌دنده در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود کلیک کنید.
  5. پس باز شدن صفحه سپر ایمنی گزینه‌های scan device for security threats و improve harmful app detection را غیرفعال کنید تا مشکل تان حل شود.

برای دیدن ویدیو آموزش جلوگیری از پاک شدن خودکار تلگرام طلایی و هاتگرام کلیک کنید.

امکان انتخاب فونت

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که هاتگرام را به یک نگارش ویژه از تلگرام تبدیل کرده امکان انتخاب فونت است.با استفاده از امکان انتخاب فونت می‌توانید متن‌ها را با شکلی زیباتر ببینید و دیگر خواندن پیام‌ها برایتان خسته‌کننده نباشد.

امکان دیدن بهترین فیلم‌ها و سریال‌های دنیا

فیلم‌ها و سریال ها دریچه‌ای هستند که انسان را به دنیا ناشناخته‌ها می‌برند و تجربه غیرممکن‌ها را برایش ممکن می‌سازد هاتگرام این دریچه را از طریق مسنجر خود برای کاربرانش بازکرده است و کاربرانش می‌توانند ده‌ها فیلم و سریال روز دنیا با بالاترین سرعت از طریق هاتگرام ببینند بدون اینکه هیچ هزینه پرداخت کنند.

دیدن داغ‌ترین‌های تلگرام

تلگرام با بیش از 40 میلیون کاربر فعال در ایران بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی برای ایرانیان است که به دلیل سادگی ذاتی در تولید محتوا روزانه میلیون‌ها محتوای منحصربه‌فرد تولید می‌کند و آگاهی از پرمخاطب‌ترین‌های آن‌ها کار دشواری  است اما هاتگرام این دشواری را از بین برده و در بخش داغ‌ترین‌های خود محبوب‌ترین کانال‌های تلگرام را معرفی کرده و با دسته‌بندی موضوعی تنها با چند کلیک کاربر را به هدفش می‌رساند.

دانلود بهترین موزیک‌ها و ویدیوها با هاتگرام

هاتگرام در راستای تبدیل‌شدن به یک نرم‌افزار همه‌کاره با افزودن بخش بهترین آهنگ‌ها و ویدیوها به خود تقریباً تمام نیازهای کاربرانش را به بیرون از فضای برنامه از بین برده است و امکان دانلود بهترین موزیک‌ها و ویدیوها را برای کاربرانش فراهم ساخته است

باوجود تمام این ویژگی‌های جذاب اگر مایل هستید کاربر این برنامه باشید کافی است از لینک‌های زیر نرم‌افزار را دانلود کنید و به‌حساب کاربری خود وارد شوید تا دنیای تازه‌های هاتگرام را تجربه کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود