نرم افزار فیلیمو برای دیدن جدیدترین آثار سنمایی و سریالی آیکون

Filimo

نرم افزار فیلیمو برای دیدن جدیدترین آثار سنمایی و سریالی
3.9 (4417) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

با ظهور هنری به نام سینما در جهان این امکان برای انسان‌ها مهیا شد که با کمترین هزینه چندین بار متولد شوند و زندگی‌های گوناگون با شرایط متفاوت را تجربه کنند.این هنر جوان که فقط چند صدسال از پدید آمدنش می‌گذرد جایگاهی ویژه در بین مردم دارد و با آثار خارق‌العاده‌اش سال‌ها هاست غم‌ها و شادی‌های بسیاری برای انسان‌ها به ارمغان آورده است.برنامه فیلیمو دریچه‌ای نوین به‌سوی بهترین آثار سینمایی و سریالی است که از قاب گوشی شما قابل‌دسترسی می‌باشد.

اینترنت نرم افزار فیلیمو رایگان است اما برای استفاده از بخش های متعدد اش باید اکانت اش را خریداری کنید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.6.6
  • اندازه : 18M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/12

سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی

این برنامه جدیدترین سریال های ایرانی را که در شبکه نمایش خانگی عرضه شدند را اختیار شما قرار می دهد تا به‌راحتی آن‌ها را دنبال کرده و برای پیدا کردن DVD های شان دچار مشکل نشوید.

سریال های دوبله‌شده خارجی

با بهره گیری از فیلیمو می توانید جدیدترین سریال های خارجی را با صدای توانمندترین دوبلورها ببینید و از مشکلات سریال های زبان‌اصلی خلاص شوید.

فیلم‌های تازه اکران شده ایرانی

با فیلیمو می‌توانید فیلم هایی که تازه اکران شان تمام‌شده را باکیفیتی بالا ببینید.

کارگردان‌های معروف

این برنامه گنجینه‌ای کامل از کارهای کریستوفر نولان، گاس ون سنت، رومن پولانسکی، ریدلی اسکات، پارک چان ووک، ژاک اودیار و استیون سودربرگ در اختیار شما قرار می دهد تا بهترین فیلم‌های دنیا را از توانمندترین کارگردان‌ها ببینید.

دسته‌بندی‌ها

فیلیمو در دسته‌های روشنفکر طور،کمیک،2018،کره‌ای،2016 و 2017 برترین فیلم‌های سینمایی را معرفی کند تا با برنامه‌ای مشخص فیلم ببینید.

دوبله اختصاصی

این شرکت برای بالا بردن گستره انتخاب مردم برخی از فیلم‌های سینمایی را به کمک بهترین دوبلور ها دوبله کرده است.

کارگردان های معروف ایرانی

اگر می‌خواهید آثار مهران مدیری،بهمن فرمان آرا،رضا میرکریمی،مازیار میری،مسعود کیمیایی،مجید مجیدی و ناصر تقوایی را ببینید به بخش ویژه این کارگردان ها در فیلیمو بروید.

مستند

اگر اهل مستندهای تاریخی،حیات‌وحش،علمی و بیوگرافی هستید بهترین آثار ایران و جهان در این حوضه در بخش مستندهای فیلیمو قرار دارد.

پویانمایی

بهترین آثار انیمیشن دنیا با مناسب‌ترین محتوا برای کودکان در فیلیمو قرار داده‌شده است.

نکته مهم

برای استفاده از نرم‌افزار فیلیمو باید به بخش خرید آن رفته و اشتراک ماهانه دریافت کنید تا افزون بر بهره‌مندی از برترین فیلم و سریال ها به این شرکت در بهتر شدن بخش‌های مختلف اش کمک کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود