بازی جذاب کوییز اف کینگز برای بالا بردن اطلاعات عمومی آیکون

Quiz Of Kings

بازی جذاب کوییز اف کینگز برای بالا بردن اطلاعات عمومی
4.3 (10325) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فکری

یکی از راه‌های ماندگاری داده در مغز پاسخ دادن به پرسش‌هایی پیرامون آن‌هاست از این برنامه‌های متعددی در گوگل پلی برای سنجش اطلاعات عمومی به زبان‌های مختلف وجود دارد که محبوب‌ترین آن‌ها برای زبان فارسی بازی است.این بازی شما را درنبردی دشوار با کاربرانی از سراسر ایران قرار می‌دهد که باید با اطلاعات عمومی‌تان یک‌به‌یکشان را شکست دهید. اگر مایل هستید با بخش‌های متعدد این بازی آشنا شوید در ادامه با ما باشید.

 

تغییرات نسخه 1.19.6695 :

اضافه شدن رکورد موضوعی

رفع مشکلات گزارش شده

افزایش امنیت بازی

رفع مشکل کلیک مجدد در درگاه کیپو

اضافه شدن دکمه خرید سکه هدیه در چت بازی

تغییرات ظاهری بخش هایی از بازی

اضافه شدن بخش جدید دورهمی ؛ به طوری که می توانید با دوستان خود در لیگ دوستانه به رقابت بپردازید

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.19.6695
  • اندازه : 63M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/10/12

ویدیوی معرفی

نحوه انجام بازی کوییز اف کینگز

پس از دانلود بازی از اندرویدها و نصب آن از شما خواسته می‌شود کد فردی که بازی را به شما معرفی کرده بنویسید تا 400 سکه جایزه‌بگیرید ازاین‌رو اگر کسی شما را با این بازی آشنا کرده از وی بخواهید کد خود را برایتان ارسال کند تا افزون بر شما او هم امتیاز بگیرد اما اگر معرف ندارید نگران نباشید چراکه سازندگان بازی سخاوت به خرج داده و 500 سکه در اختیارتان قرار می‌دهند.در گام بعد اگر مایل بودید بازی را شروع کنید باید روی دکمه شروع بازی کلیک کنید و حوضه‌ای که می‌خواهید در آن خود را به چالش بکشید را انتخاب نمایید سپس به سؤالات با کلیک بر روی گزینه درست پاسخ دهید تا پس از پاسخ به سه سؤال نوبت تان به پایان برسد و نوبت حریف تان شود که به سؤال‌هایش پاسخ دهد در انتها نیز هر دو منتظر نتیجه شوید تا برنده راند مشخص شود.لازم به ذکر است نبرد شما با حریف تان در شش دست سه سؤالی انجام می‌شود و شما در صورت عدم تمایل به ادامه می‌توانید با پرداخت غرامت از بازی خارج شوید.

بخش‌های مختلف بازی

کارخانه سؤال

در این بخش می‌توانید با رعایت قوانین گفته‌شده توسط بازی سؤال طراحی کنید و از توسعه‌دهندگان جایزه‌بگیرید فقط توجه داشته باشید سؤالی که طراحی می‌کنید افزون بر توسعه‌دهندگان بازی توسط کاربران هم بررسی می‌شود و اگر آن‌ها با پرسشی که مطرح کردید حال نکنند شانس شما در کسب سکه‌های بیشتر کم می‌شود پس در هنگام طراحی پرسش دقت بسیاری داشته باشید.

اطلاعات کاربری

اگر بازی به نظرتان خوب آمد و خواستید چالش‌های گوناگون آن را تجربه کنید حتماً قبل از هر چیز با واردکردن نام کاربری و رمز عبور برای خود اکانت بسازید تا پس از پاک شدن بازی همه امتیازهایتان از بین نرود و مجبور نشوید مراحل را از ابتدا بروید.

گروه‌ها

در قسمت گروه‌ها می‌توانید با تیم ها آشنا شوید فقط قبل از کلیک روی این دکمه باید بدانید تا سطح 6 این بخش برایتان باز نمی‌شود.

لیگ ستاره‌ها

در بخش جام ستاره‌ها نام 200 کاربری که بیشترین ستاره را دارند نوشته‌شده تا از فاصله خود با آن‌ها آگاه شوید همچنین در تب سمت راست افرادی که در نزدیک شما هستند بر اساس ستاره‌هایشان مرتبط شده‌اند.

تنظیمات

در قسمت تنظیمات می‌توانید صدای بازی و جلوه‌های صوتی آن را قطع کنید و دریافت پیام را فقط به دوستانتان محدود کنید تا افراد مزاحمتان نشوند.

بلاگ کوییز

این بخش سایت بازی را برای تان باز می‌کند که با بهره‌گیری از مطالب آن می‌توانید دانش خود را بالابرده و به مراحل بالاتر بازی راه پیدا کنید.

باتجربه‌ترین‌ها

در قسمت باتجربه‌ها می‌توانید با کاربرانی که به سطوح بالای بازی رسیده‌اند آشنا شوید و ببینید چه کسانی در شهر و روستایتان سطح بالاتری دارند.

لیگ هفته‌ای

اگر اهل زمان گذاشتن روی بازی‌ها نیستید ولی خواهید چالش‌های این گیم را امتحان کنید کافی است در لیگ هفتگی شرکت کنید و خود را بیازمایید.

فروشگاه

اگر نتوانستید در مسابقه‌هایتان امتیاز لازم را کسب کنید نگران نباشید چون با خرید سکه از فروشگاه بازی می‌توانید به مسابقه‌هایتان ادامه دهید.البته اگر کمی بیشتر پول‌خرج‌کنید می‌توانید شتاب‌دهنده بخرید تا سطوح را با سرعتی بالاتر پشت سر بگذارید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود