نرم افزار مقایسه کرایه های تپسی،تاچسی،اسنپ و الوپیک آیکون

taxi360 online free

نرم افزار مقایسه کرایه های تپسی،تاچسی،اسنپ و الوپیک
4.1 (476) امتیاز در گوگل‌پلی
سیر و سفر , نرم افزار

در چند سال اخیر با سرعت گرفتن فناوری‌های موبایلی بسیاری از حرفه‌ها از شکل‌های سنتی خود خارج شدند و تغییر کردند مثلاً این روزها اگر کسی صنایع‌دستی تولید می‌کند می‌تواند به‌راحتی آن را در فضای مجازی بفروشد بدون این‌که با دشواری‌های نمایشگاه زدن روبه‌رو شود.کار آژانس داری هم از این قاعده خارج نبوده و تغییراتی بزرگ را به چشم دیده است چراکه این روز این کار توسط تاکسی‌های اینترنتی بر بستر فضای مجازی انجام می‌شود و راننده‌ها بدون معطلی برای سرویس به‌راحتی مسافر خود را پیدا می‌کنند.همان‌طور که در سال‌های اخیر شاهد هستید شرکت‌هایی مانند اسنپ،تپسی،تاچسی،الوپیک،ماکسیم و چیتکس به این حوضه واردشده‌اند و با تخفیف‌های باورنکردنی خود مسافران را جابه‌جا می‌کنند.

آیا معیار شما هم مثل بسیاری دیگر از کاربران این برنامه‌ها هزینه سفر است؟ اگر چنین است و نمی‌خواهید هنگام انتخاب ضرر کنید برنامه تاکسی 360 را نصب کنید چراکه این برنامه با گرفتن مبدأ و مقصد از شما شرکت‌های سرویس‌دهنده در آن مسیر را همراه با هزینه سفر به شما نشان می‌دهد و در صورت تمایل می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 29.13
  • اندازه : 9M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/09/22

ویدیوی معرفی

بخش‌های نرم‌افزار تاکسی 360

بخش تاکسی‌های اینترنتی

در این بخش می‌توانید با انجام مراحل زیر تاکسی بگیرید.

  1. برنامه را از اندروید ها دانلود و نصب نمایید.
  2. در منوی اصلی برنامه روی دکمه تاکسی آنلاین کلیک کنید.
  3. موقعیت‌یاب دستگاه اندرویدی خود را روشن کنید.
  4. با کلیک بر روی موقعیت‌یاب مکان فعلی شما مشخص می‌شود و با کلیک روی پرچم مبدأ در نقشه آن مکان به‌عنوان مبدأ سفر انتخاب می‌شود.
  5. پس از انتخاب مبدأ باید مقصد را از روی نقشه انتخاب کنید و پس یافتن پرچم مقصد را در آنجا بکوبید.
  6. در این گام تاکسی‌های اینترنتی همراه با هزینه‌های سفرشان به شما نمایش داده می‌شود تا هرکدام که مایل هستید را انتخاب کنید البته امکان مرتب‌سازی بر اساس قیمت هم وجود دارد.

بخش بلیت هواپیما

در بخش گرفتن بلیت هواپیما با انجام این کارها می‌توانید بلیت بگیرید.

  1. در منوی اصلی روی دکمه بلیت هواپیما کلیک نمایید.
  2. مبدأ سفرتان را با کلیک بر روی لیست مبدأ سفر انتخاب کنید.
  3. روی لیست مقصد سفر کلیک کنید و مقصد را برگزینید.
  4. تاریخ را از تقویم انتخاب کنید.
  5. دکمه جستجو پرواز را بزنید.
  6. بلیتی که به نظرتان مناسب است را انتخاب کنید و در صورت نیاز با کلیک بر روی دکمه ارزان‌ترین لیست را به ترتیب از ارزان‌ترین سفر به گران‌ترین مرتب کنید.
  7. با کلیک بر روی هر پرواز می‌توانید با فروشندگان بلیت آن پرواز آشنا شده و بلیتتان را اینترنتی از آن آژانس مسافربری بخرید.

بخش خدمات موبایل

در این بخش می‌توانید برای سیم‌کارت ایرانسلی،رایتلی و یا همراه اولی خود شارژ بخرید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود