WakeVoice ★ vocal alarm clock v4.1.4

آیا بیدار شدن از خواب برایتان ساده نیست ؟ آیا هیچ گاه نتوانسته اید ساعت هشداری که نیاز دارید را بیابید ؟ چرا WakeVoice را تجربه نمی کنید ؟!

WakeVoice با بهره گیری از امکانات ویژه خود می تواند پگاه روزانه شما را بامزه تر از همیشه کند . کار با این آلارم بسیار ساده است ؛ هنگامی که آهنگ هشدار نواخته می شود شما مجبور هستید برای خاموش کردنش به صحبت کردن با آن بپردازید . اما این همه چیز نیست !
یک بار که زنگ آهنگ هشدار قطع شد این گوشی شماست که سر صحبت را باز می کند !
پیغام های سفارشی پذیر ، آب و هوای روز جاری و اخبار مورد نظر شما ( RSS ) چیزهایی هستند که می توانید آنها را بشنوید .

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • سلام بر همه ی دوستان
    من گوشی لایو سونی ا یکسون دارم , چه در این نرم افزار و چه در نرم افزار های دیگر وقتی که نیاز به ضبط صدای ورودی هست , به صورت پیش فرض نرم افزار voice search باز میشه که برای ضبط صدا نیاز به دسترسی به اینترنت داره , باید چی کار کنم ?

    • سلام خب معلومه نیاز داره برای مثال این برنامه بدون اینترنت چجوری به سولای شما جواب بده:|

      • نه آخه این نرم افزار که نمی خواد جوابت رو بده , فقط باید یه لغت خاص رو که قبلا تعیین کردی رو بگی تا صدای زنگ قطع بشه ! نمی خواد جواب بده که بخواد به اینترنت وصل بشه

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود