بازی اسنایپر کشتن دایناسور آیکون

Best Sniper Legacy: Dino Hunt & Shooter 3D

بازی اسنایپر کشتن دایناسور
4.6 (12013) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

بازی شما را به دنیای دایناسورها و زامبی‌ها دعوت می‌کند. داستان این بازی از آنجا شروع می‌شود که عده از دانشمندان خودخواه آمریکایی درصدد کشف یک ژن برتر اشتباه می‌کنند و موجوداتی غول پیکر را پدید می‌آورند که بسیار خون‌خوار هستند و با کشتن انسان‌ها نسل بشر را درخطر انقراض قرار داده‌اند.در چنین شرایطی تنها شما به‌عنوان یک تک‌تیرانداز قادر هستید دنیا را نجات دهید و دایناسورها و زامبی‌ها را هدف بگیرید.

اگر می‌خواهید راحت دایناسورها را بکشید از امکاناتی که در اختیارتان قرار داده‌اند استفاده کنید و با استفاده از دوربین تفنگتان دقیق‌تر هدفشان بگیرید البته اگر روی آیکان چشم کلیک کنید می‌توانید با استفاده از حسگرهای گرمایی اعضای مهمشان را ببینید و بهترین جا را برای هدف گرفتن انتخاب کنید.در ضمن پیش از شلیک به دایناسور به این نکته دقت کنید که اگر تیرتان به خطا رود دایناسور شما را می‌بیند و به سمتتان حمله ور می‌شود پس سعی کنید با یک تیر کارش را تمام‌نمایید.

سیر داستانی بازی

در این بازی اسنایپر شما باید با گذراندن مراحل مختلف پرده از رازهای دانشمندان علوم زیستی آمریکا بردارید و با کشتن زامبی‌ها و دایناسورها زندگی را به زمین برگردانید.

دشمنانتان در این بازی

در این بازی انواع دایناسورها وجود دارد که برای هدف گرفتنشان باید خشکی‌ها و دریاها را بگردید و تنها راه از پای درآوردنشان ارتقا سلاحتان است پس پیش از هر مرحله سلاحتان را ارتقاء کنید تا درنبرد با این موجودات شکست نخورید.

تفنگ‌هایی که می‌توانید استفاده کنید

در این بازی 14 نوع تفنگ تک‌تیرانداز در اختیارتان قرار می‌گیرد که هرکدام دارای 15 وسیله جانبی هستند افزون بر این  می‌توانید درنبرد هایتان از نارنجک‌ها نیز استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.07.7
  • اندازه : 94M
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/01/25

ویدیوی معرفی

مشابه به‌انتخاب سردبیر

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود