مونو تلگرام جایگزین تلگرام طلایی آیکون

Mono Messenger

مونو تلگرام جایگزین تلگرام طلایی
4.5 (257) امتیاز در گوگل‌پلی
مسنجر , نرم افزار

پس از پاک شدن خودکار تلگرام طلایی و هاتگرام توسط سپر ایمنی گوگل طراحان این دو نرم‌افزار برنامه‌ای قدرتمند برای دسترسی به شبکه اجتماعی تلگرام طراحی کردند که با داشتن تمامی ویژگی‌های تلگرام طلایی می‌تواند جایگزین مناسبی برای این پیام‌رسان باشد.این پیام‌رسان جدید نام دارد و با سرعتی بالاتر از هاتگرام و تلگرام طلایی هم‌اکنون از اندرویدها قابل دانلود می‌باشد.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 2.3 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.0
  • اندازه : 1K
  • این برنامه نیاز به اینترنت دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/06/30

مراحل نصب مونو تلگرام

  1. پس از دانلود برنامه و اجرای آن در دستگاه خود می‌بایست دکمه start messeging را بزنید.
  2. دسترسی تماس را به برنامه بدهید.
  3. در این مرحله باید شماره خود را وارد کنید و دقت نمایید که نام کشورمان در بخش پیش‌شماره باشد.
  4. با زدن دکمه‌ای که آیکان تیک دارد از تلگرام می‌خواهید کد فعال‌ساز را برایتان ارسال کند.
  5. اگر قبلاً اکانت تلگرام داشتید به آن بروید و کد فعال‌سازی که تلگرام فرستاده را در کادر مربوطه برنامه بزنید و اگر حساب کاربری در این نرم‌افزار ندایشید منتظر بمانید کد برایتان ارسال شود.
  6. پس واردکردن کد دسترسی‌های خواسته‌شده را به برنامه بدهید تا نرم‌افزار بدون محدودیت شروع به کار کند.

امکانات برنامه مونو تلگرام

پشتیبانی از زبان فارسی

این برنامه برای زبان پارسی طراحی‌شده و تمامی اصول طراحی برنامه برای زبان‌ها راست‌چین را رعایت کرده است. لذا برای استفاده افرادی که به زبان انگلیسی مسلط نیستند هم مناسب است.

دسته‌بندی حرفه‌ای پیام‌ها

در مونو تلگرام همانند تلگرام طلایی تلاش شده است پیام‌ها از هم جدا شود به این منظور پیام‌های افراد،گروه‌ها، کانال‌ها و روبات‌ها از هم جداشده‌اند.

استفاده از فونت‌های زیبای فارسی برای بخش‌های مختلف برنامه

در این برنامه از فونت ایرانسنس برای نمایش بخش مختلف نرم‌افزار استفاده‌شده است و شما با بهره‌گیری از بخش تنظیمات می‌توانید سایز فونتتان را بزرگ یا کوچک کنید.

آیدی یاب

در مونو تلگرام می‌توانید آیدی تمامی افرادی که در تلگرام اکانت دارند را پیدا کنید و به آن‌ها پیام بدهید.برای این کار باید از بخش ابزارهای این برنامه استفاده کنید.

نمایش تغییرات مخاطبین

اگر می‌خواهید از تغییرات پروفایل مخاطبینتان آگاه شوید از مونو تلگرام استفاده کنید چراکه این برنامه لیست کاملی از تغییرات پروفایل مخاطبینتان در اختیارتان قرار می‌دهد.

نمایش افراد آنلاین تلگرام

با استفاده از این نرم‌افزار جدید گروه تلگرام طلایی می‌توانید به‌راحتی تمامی مخاطبین آنلاینتان را در لیستی پیدا کنید و در صورت نیاز به آن‌ها پیام دهید.

مدیریت دانلودهای تلگرام

اگر در بستر تلگرام به ارسال یا دریافت فایل‌های حجم می‌پردازید از مونو تلگرام استفاده کنید چراکه این برنامه بازمان بندی دانلودها گرفتن فایل یا ارسال آن را به زمانی که ترافیک شبکه کم‌تر است موکول می‌کند.

امکان انتخاب تم برنامه

در مونو تلگرام پوسته‌های مختلفی برای کاربران طراحی‌شده است که هرکدام ویژگی خاصی دارند مثلاً پوسته تیره مانع آسیب رسیدن به چشمتان در نور کم می شود.

امکان ارسال پاسخ خودکار برای مخاطبین

در مونو تلگرام بخشی قرار داده‌شده که با استفاده از آن می‌توانید پاسخ مخاطبینتان را به‌صورت خودکار بدهید و هیچ پیامی را بی‌پاسخ نگذارید.

 

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود