5 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای عکس 2019
احتمالا می‌پسندید 5 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای عکس 2019
نرم افزار طراحی کاریکاتور و ساخت استیکر آیکون

Mirror Emoji Keyboard & Sticker Maker

نرم افزار طراحی کاریکاتور و ساخت استیکر
4.5 (62530) امتیاز در گوگل‌پلی
نرم افزار , ویرایش عکس

نرم افزار Mirror Emoji Keyboard & Sticker Maker برنامه‌ای جذاب برای ساخت کاریکاتور از چهره‌تان است که بیش از یک میلیون نفر آن را دانلود کرده‌اند. این برنامه با بهره گیری از دوربین دستگاه اندرویدی تان عکسی از چهره‌تان می‌گیرد و با انجام پردازش‌های گوناگون تصویری عکس کاریکاتوری‌ای از چهره‌تان تولید می‌کند که می‌توانید آن را در فیس بوک،تلگرام،اینستاگرام،واتساپ و… به اشتراک بگذارید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.4 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.16.99
  • اندازه : 61M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/05/11

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه

در این آموزش شیوه نصب فایل های نصبی چند تکه اندروید را می آموزید.

 

شیوه استفاده از برنامه Mirror

پس از دانلود برنامه آینه از سایت اندرویدها و اجرای آن در دستگاه اندرویدی تان با پیامی روبه رو می‌شوید که اصول حریم خصوصی‌ای که برنامه از آن پیروی می‌کند را توضیح می‌دهد و شما باید با زدن تیک و دکمه Next آن‌ها را قبول کنید. پس از این مرحله برنامه از شما دسترسی دوربین می‌خواهد تا بتواند از چهره‌تان عکس بگیرد. با دادن دسترسی دوربین فعال می‌شود و از شما خواهد طوری عکس بگیرید که سرتان داخل شکل کشیده شده وسط تصویر باشد اگر درست عکس گرفته باشید پس از چند ثانیه کاریکاتورتان ساخته می‌شود.

شخصی سازی کاریکاتور در برنامه Mirror

کاریکاتوری که توسط برنامه درست می‌شود با توجه به ویژگی‌های چهره و پوشش شماست اما اگر بخواهید می‌توانید موها،عینک،کلاه،چشم،ابرو،لب،گوش،رنگ پوست،لباس و آرایش چشمتان را با توجه به سلیقه‌تان از میان گزینه‌های آماده انتخاب کنید.برای اینکه تغییراتی که ایجاد کردید را اعمال کنید روی دکمه Next  ضربه بزنید.

ساخت استیکر با کاریکاتور در برنامه Mirror

پس از ویرایش و شخصی سازی کاریکاتورتان برای ساخت استیکر از آن کافی است به قسمت Mirror برنامه بروید و با توجه موضوعی که مد نظرتان است استیکر بسازید و در پیام رسان‌ها منتشر کنید.

دیدن کاریکاتور دوستانتان در برنامه Mirror

این برنامه کاریکاتور تمامی افرادی که کاربرانش هستند و شماره‌شان در دفترچه تلفنتان است را نشان می‌دهد .از این رو برای دیدن آن‌ها باید به بخش friend بروید و دسترسی مخاطبین را به برنامه بدهید.

ساخت مجموعه‌های استیکر در برنامه Mirror

اگر حوصله ندارید استیکر ها را به‌صورت تکی درست کنید می‌توانید به تب stickerpack بروید و بسته‌های استیکرهای آماده را برای پیام رسان مورد نظرتان دریافت کنید.

ساخت استیکر برای تلگرام در برنامه Mirror

برای ارسال استیکرهای کاریکاتوری خود باید در بخش ارسال پیام از فرمول زیر استفاده کنید تا استیکر مورد نظرتان از چهره خودتان برای فرد ارسال شود.

(حالت روحی) @mirroriabot +

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود