بازی کودکانه پاندا در سوپر مارکت آیکون

Baby Panda's Supermarket

بازی کودکانه پاندا در سوپر مارکت
4.4 (162904) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , کودکانه

دینای ما برای کودکان مان سراسر زیبایی و کنجکاویست اگر می خواهید به کنجکاوی های کودکان پاسخ مناسب دهید بازی را از سایت اندرویدها دانلود کنید.در این بازی کودکان تان می آموزد هنگام رفتن به فروشگاه باید لیست خرید داشته باشد و اجناسی که انتخاب می کند براساس آن لیست باشد. افزون بر این شباهت ها و تفاوت های کالا ها را متوجه می شوند و پس از مدتی قادر خواهد بود کالایی خاص را از بین انبوهی دیگر تشخیص دهند.

بازی پاندا در سوپر مارکت یکی از صد گیم محبوب گوگل پلی است که مخاطب هدف اش کودکان 6 تا 8 سال می باشد و تا کنون توسط 10 میلیون نفر نصب شده است.

چالش هایی که کودکان تان دربازی پاندا در سوپر مارکت تجربه می کنند

در این بازی کودک تان با چالش های متفاوتی که ممکن است در یک خرید پیش آید را رو به رو می شود مثلاً در مرحله ای باید برای پاندا لباس انتخاب کند و با زیبا کردنش امتیاز بگیرد و در مرحله ای دیگر باید برای تولد مادر پاندا کیک تزئین کند.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.2 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 8.33.00.00
  • اندازه : 51M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/07/09
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود