بازی تیراندازی جاسوس ها با ده ها مرحله جدید آیکون

Mr Bullet - Spy Puzzles

بازی تیراندازی جاسوس ها با ده ها مرحله جدید
4.2 (98771) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی , پازل

امروز می خواهیم یکی از بازی های معروف گوگل پلی را معرفی کنیم. این بازی که هم اکنون در صدر جدول برترین های گوگل پلی است که حدود ده میلیون نصب داشته و کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده است.در بازی Mr Bullet – Spy Puzzles شما در نقش یک مامور وظیفه شناس ودلسوز هستید که با جاسوسی در باند های مخوف آدم ربایی و مخدر باید مجرمان را بکشید و نظم و امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورید. فقط داشته باشید کسانی که در برابر شما ایستاده اند احمق نیستند و اگر دست از پا خطا کنید می کشند تان پس درست تصمیم بگیرید و بهترین جا را برای شکلیک انتخاب کنید.

 

تغییرات نسخه 5.8 :

رفع مشکلات جزیی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 5.8
  • اندازه : 45M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/01/06

ویدیوی معرفی

Mr Bullet یک تقلید کودکانه است یا یک بازی حرفه ای ؟

اگر فکر می کنید با بازی ای مثل Bullet Master روبه رو هستید کاملا در اشتاباهید چراکه این بازی چالش های به مراتب دشوار تر و بیشتری نسبت به آن بازی دارد و حجم زیاد مراحل آن می تواند گویای این مسلئه باشد

طراحی بازی

تصاویر به کاربرده شده در گیم فوق به صورت کارتونی و فلت طراحی شده اند و دقت شده افزون بر طراحی فیزیک واقع گرایانه برای بازی به ویژگی های بصری آن نیز توجه شود.

فیزیک واقع گرایانه

در این بازی سبک جاسوسی شما باید به مجرمان شلیک کنید فقط دقت داشته باشید تمامی اجزای صحنه بر اساس قوانین فیزیکی عمل می کنند مثلا اگر تیر تان به مانعی روی سکو بخورد مانع از روی سکو می افتد پس با توجه به قوانین فیزیکی تیراندازی کنید.

دشمنان جاسوس، بازی چه کسانی هستند؟

همان طور که پیش تر گفته شده در این بازی شما به باند های مخفوف حمله می کنید و در این باند ها با آدم کش ها ،نینجا ها و حتی گانگسترها روبه رو می شوید پس هممیشه مواظب خود باشید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود