بازی آشپزی حرفه ای آیکون

Cooking Fest : Chef Restaurant Girls Cooking Games

بازی آشپزی حرفه ای
4.2 (63174) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فانتزی , کودکانه

آشپزی یکی از هنر هایی است که تبهر در آن می تواند فرد را به قله های ثروت برساند مثلا مکدونالد یکی از محبوب ترین ساندویج های دنیاست و هر روز شهری جدید در دنیا را با محصولاتش فتح می کند. این شرکت بزرک یک ساندویجی ساده در یکی از شهر های آمریکا بود اما توسط هوش و ذکاوت ریجاد موریس مک دونالد امروز یکی از بزرگترین شرکت های غذایی خصوصی دنیاست. و حدود 22 میلیارد در درآمد در سال دارد.اگر شما هم می خواهید مثل مکدونالد صاحب یک رستوران بزرگ شوید باید از همین حالا تلاش کنید و در قالب بازی آشپری پخت غذا های خوشمزه را بیاموزید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.56
  • اندازه : 71M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/23

ویدیوی معرفی

مشابه به‌انتخاب سردبیر

در این بازی نیازی نیست آشپزی بلد باشید چرا که در مراحل گوناگون شیوه پخت غذاها به شما آموزش داده می شود البته چالش اینجاست که باید پس از آموزش با سرعت بالا غذا ها را بپزید و مشتری را راه بیاندازید.در این بازی آشپزی هر مرحله رنگ و بو خاص خود را دارد مثلا در مراحل ابتدایی شما فقط یک ساندویچی ساده دارید و در مراحل بعد باید با گسترش کارتان مغازه را گسترش دهید و غذاهای خوشمزه جدید بپزید.

مشتری ها

مشتری های شما در این بازی از اقشار مختلف جامعه هستند و هریک غذای خاصی را دوست دارند از این رو باید با نهایت خوش رویی در زمان کم کارشان را راه بیاندازید .در ضمن این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که اگر غذای شان دیر آماده شود هم پول کم تری می دهند هم ناراحتی شان در مسیر پیشرفت تان و گرفتن ستاره اختلال ایجاد می کند.

غذاها

در این بازی تنوع بالای غذا ها و تزئیین آنها باعث می شود هیچگاه مراحل برای تان تکراری نشود و در هر مرحله چیز جدیدی ببینید.

یک میلیون نفر این گیم را که ساخت استودیو اندروید پیکسل است نصب کردند و در رقابت تنگاتنگ با یک دیگر هستند پس شما هم به آنها بپیوندید و در این چالش جذاب شرکت کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود