بازی بقالی شبیه ساز مدیریت فروشگاه آیکون

Baghali

بازی بقالی شبیه ساز مدیریت فروشگاه
4.8 (54239) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فانتزی

این روزها که کار سخت گیر می اید و برای پیدا کردن یک لقمه نان باید کوه بکنید تنها راه رهایی از فکر رو خیال بازی کردن است. بازی بقالی می تواند افزون بر یک تفریح جذاب یک شبیه ساز خوب برای تجربه کارهای گوناگون باشد.

بازی بقالی شما را در بقالی ای با مشتری های بسیار قرار می دهد و وظیفتان این است که تمام مشتری های راه بیاندازید و جنس شان را تهیه کنید از آنجایی که یک نفر هستید نمی توانید تمام مشتری ها را پوشش دهید از این حتما نیاز است یک شاگرد استخدام کنید تا فروش و مشتریان تان راحفظ کنید.اگر با توجه به توضیحات بالا مایل هستید بازی را نصب کنید ادامه متن را بخوانید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1033
  • اندازه : 55M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/09/11

استخدام شاگرد در بازی بقالی

اگر شما هم مثل بقال قصه ما یک مغازه با ده ها مشتری داشتید چه کار می کردید آیا همه کار ها را خودتان انجام می دادید یا شاگرد استخدام می کردید.اگر می خواستید شاگرد استخدام کنید چه کسی را انتخاب می کردید؟هوش اش برای تان مهم بود یا سرعت اش در پاسخ گویی به مشتری؟چنانچه توانستید به تمامی این پرسش ها پاسخ دهید به فروشگاه بازی بروید و شاگرد مورد نظرخود را انتخاب کنید.

خرید جنس برای فروشگاه در بازی بقالی

یک فروشنده خوب فروشنده ای است که جنس اش جور باشد چرا که اگر مشتری نتواند جنس مورد نظر اش را در مغازه پیدا کند به سراغ سایر مغازه ها می رود.اگر شما فکر می کنید فروشنده خوبی هستید به بقالی بازی بروید و جنس های مورد نظر مشتری ها را در اختیارشان قرار دهید.

نکته:

دقت کنید کم و کسری نداشته باشید تا مشتری را از دست ندهید.

یک ترفند خوب برای از دست ندادن مشتری در بازی بقالی

اگر می خواهید مشتری هایتان را حفظ کنید و از نارحتی شان بکاهید کافیست به آنها شکلات بدهید فقط دقت داشته باشید صبر هر مشتری اندازه ای دارد و یک شکلات نمی تواند دائم ساکتش کند پس قبل از به سر آمدن صبرش جنس اش را تهیه و در اختیارش قرار دهید.

فروشنده های زبون باز در بازی بقالی

اگر سرعت عمل خوبی ندارید ولی سکه کافی دارید فروشنده زبون باز استخدام کنید چرا که این فروشنده ها می توانند مشتری را مدت زمان بیشتری در مغازهتان نگه دارند و سرگرم اش نمایند.

فروشنده های حساب کتابی در بازی بقالی

یک فروشنده خوب زمانی برای صاحب کار اش سودمند است که بتواند پول بیشتری در آورد. در بازی بقالی شما می توانید ازفروشنده هایی که حساب کتاب سرشان می شود استفاده کنید تا پول بیشتری در آورید.

بازی بقالی را چند نفر دیگر نصب کردند

بازی بقالی که توسط استودیو هی تاکسی طراحی شده است هم اکنون 100 هزار نصب فعال دارد و همه روزه به این تعداد اضافه می شود.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود