بازی مدرسه دهه شصتی ها با کلاس های گوناگون آیکون

madrese shasti ha

بازی مدرسه دهه شصتی ها با کلاس های گوناگون
4.8 (4571) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , فانتزی

جنگ بود،پدر ها جبهه بودند و مادر ها خانه را بدون مردشان مدیریت می کردند اما زیبا و به یاد ماندنی بود این جمله های یک جوان دهه شصتی است. اگر به هر کدام از این جوان های سختی کشیده متولد دهه شصت بگویید مدرسه چه خاطره ای را برایت تداعی می کند یک خاطره را برایتان روایت می کنند آن هم تنبیه های بی حد و اندازه معلمان است. بازی مدرسه شصتی ها در سفری جذاب شما را به آن سال های دلهره آور جنگ می برد و در مدرسه‌ای با شاگردان شلوغ پشت نیمکت‌های شکسته می نشاند.

در بازی دهه شصتی ها شما مسئولیت شلوغ کردن کلاس را برعهده دارید البته باید دقت داشته باشید معلم متوجه نشود کار شما بوده چرا که اگر متوجه شود تنبیه تان می کند و ازکلاس اخراج می شوید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.18.0
  • اندازه : 31M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/09/11

آنچه باید در مورد بازی مدرسه شصتی ها بدانید

در این بازی باید زمانی که معلم مشغول درس دادن است روی صفحه کلیک کنید تا بچه ها شلوغ کنند و زمانی که سرش را برگرداند دست تان را بردارید توجه داشته باشید اگر دیر تر دست تان را بردارید مجبور می شوید به سوالات دشوار معلم پاسخ دهید. پس سرعت عمل و دقت تان را بالا ببرید.

راه رسیدن به کلاس های جدید در بازی مدرسه شصتی ها

اگر بتوانید امتیاز تان را به حد نصاب برسانید کلاس های جدید با سوال ها و معلمان جدید باز می شود که چالشی نو برایتان خواهد بود.

سوال های معلم بازی مدرسه شصتی ها چگونه است

سوال هایی که معلم از شما می پرسد بسیار دشوار است ولی نکته خوب اش این است که همه سوالات چهار گزینه ای هستند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود